Heb je een vraag? We helpen je graag! De meest gestelde vragen hebben we al voor je beantwoord en vind je hieronder. Kun je het antwoord niet vinden? Neem dan contact met ons op.
Waar kan ik mee betalen?
Wij willen graag dat je winkelervaring bij ons vertrouwd en probleemloos verloopt. Om die redenen kun je bij ons betalen met iDEAL en Bancontact. In enkele stappen kan je eenvoudig betalen bij ons. Nadat je een artikel in je winkelmandje hebt gedaan, kies je voor Afrekenen en volg je de volgende stappen:
• Je selecteert iDEAL of Bancontact als betaalwijze tijdens het afrekenen
• Je kiest jouw bank uit de lijst
• Je wordt doorgestuurd naar het online bankieren omgeving van jouw eigen bank waar je vervolgens inlogt zoals je gewend bent
• Je bevestigd jouw betaling. Omdat je betalingsgegevens al zijn ingevoerd hoef je ze niet meer in te vullen
• Je bank toont direct een betalingsbevestiging
• Je bank stuurt je vervolgens na de bevestiging terug naar onze website en je aankoop en betaling zijn voltooid!
Kan ik contant of achteraf betalen?
Helaas kan je bij ons niet contant of achteraf betalen. Onze online bestellingen zijn direct gekoppeld met de betalingsmogelijkheden van iDeal of Bancontact. Er is dus geen mogelijkheid om een andere betalingsmogelijkheid te kiezen.
Is betalen bij What’s up je Boterham veilig?
Ja! Wanneer je begint met afrekenen kom je direct in een extra beveiligde internetomgeving. Je transactiegegevens worden versleuteld verstuurd via een zogeheten SSL-verbinding. Je herkent een veilige SSL-verbinding altijd aan het slotje in je browser, links van de adresbalk. Onze website zelf is ook volledig in een beveiligde omgeving. Zodra je ons bezoekt, bevindt je je direct in een beveiligde omgeving.
Wat als mijn betaling is mislukt?
Heb je betaald via iDEAL maar weet je niet helemaal zeker of je betaling is gelukt? Controleer of er geld van je rekening is afgeschreven door What’s up je Boterham: Is er geld afgeschreven en maar je hebt geen bevestiging van ons ontvangen? Wacht een uurtje. Het kan zijn, soms door drukte, dat de verwerking van de betaling nog onderweg is en dat je daardoor de bevestiging later krijgt dan je van ons gewend bent. Heb je na een uur nog geen bevestiging ontvangen, maar de betaling is wel afgeschreven? Mail dan naar info@whatsupjeboterham.com en we kijken wat er precies aan de hand is.
Is er niks van je rekening afgeschreven? Dan is de betaling niet gelukt. Dat kan zijn dat op het moment van betalen, een piek was met betalingen op de website. Daardoor kan een betaling, uit veiligheid worden afgebroken. Dit voorkomt dat er wel geld wordt afgeschreven van je rekening, maar bij ons geen bestelling binnenkomt. Je kunt nu gewoon weer opnieuw je bestelling plaatsen.
Is er toch op de een of andere manier twee keer een bedrag afgeschreven? Dan hebben wij ook twee bestellingen van jou ontvangen. Laat het ons weten als je er een wilt annuleren. Stuur zo snel mogelijk een mail naar info@whatssupjeboterham.com en vertel ons welke bestelling je wilt annuleren. Liefst met bestelnummer die in de bestelbevestiging staat. Dan zullen wij per omgaande het betaalde bedrag terugstorten.
Gratis verzending
Op alle bestellingen boven de €100,- worden geen verzendkosten berekend. Onder de €100,- worden frankeerkosten van PostNL gehanteerd.