Heb je een vraag? We helpen je graag! De meest gestelde vragen hebben we al voor je beantwoord. Kun je het antwoord niet vinden? Neem dan contact met ons op!

Kan ik een factuur ontvangen?

Wanneer je een bestelling hebt plaatst ontvangt je van ons altijd een betaalbevestiging van ons per email. Het kan zijn dat deze email in de spam map terecht is gekomen of dat je de email kwijt bent. Wanneer je inlogt op jouw account heb je de mogelijkheid om alle bestellingen te bekijken. Daar kan je per bestelling een factuur inzien en uitprinten. Heb je een factuur nodig waar de BTW op staat, dan kan je ook altijd een exemplaar downloaden in PDF.

Als je geen account bij ons hebt maar toch een factuur wilt hebben, stuur dan een email naar info@whatsupjeboterham.com Geef je naam, adres, woonplaats en telefoonnummer aan ons door en we helpen je graag verder. Het zou ons heel erg helpen als je kan vertellen wat de bestelling was en wanneer je deze had geplaatst.

Geschreven door:
Tante Anne
Geef een reactie

Andere columns

Mand
Afrekenen
Home
Shop
Account
Mandje