Heb je een vraag? We helpen je graag! De meest gestelde vragen hebben we al voor je beantwoord. Kun je het antwoord niet vinden? Neem dan contact met ons op!
Waar is mijn bestelling?
Wil je weten waar je bestelling blijft? Je hebt van ons een email ontvangen met een Track & Trace code. Bekijk via Track & Trace-link in je bestelbevestiging waar je bestelling op dit moment is.
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Wij versturen je pakket met PostNL. Voor bestellingen die je laat thuisbezorgen geldt: binnen 1-3 werkdagen in huis *. Wij bezorgen op maandag tot en met zaterdag. Bestel je op zaterdag of op zondag, dan wordt je bestelling op zijn vroegst maandag bij je thuisbezorgd.
* Deze levertijd is een inschatting. De levertijd van sommige artikelen (of als je veel stuks van één artikel besteld) kan iets langer zijn. Dit komt omdat we sommige artikelen met de hand moeten maken en niet “op de plank” hebben liggen. Met name de Lovebandjes en gepersonaliseerde bestellingen kunnen soms iets langer duren. Hebben wij je gemaakt en de bestelling is door ons verstuurd? Dan krijg je netjes een email met een Track & Trace code van PostNL. Zo weet je precies waar je pakketje is en wanneer je hem krijgt.
* Levertijd staat vermeld als in werkdagen; daarbij tellen de zaterdagen, zondagen en feestdagen niet mee.
Gratis verzending
Op alle bestellingen boven de €100,- worden geen verzendkosten berekend. Onder de €100,- worden frankeerkosten van PostNL gehanteerd.
Wat zijn de verzendkosten?
Onze verzendkosten variëren. We doen er alles aan om de verzendkosten zo laag mogelijk te houden. Bestellingen die in een envelop passen en dus door een brievenbus kunnen, worden gefrankeerd met postzegeltarieven die PostNL hanteert. Zodra het in aantallen een grotere bestelling is, het gewicht overschrijdt het toegestane gewicht of de afmeting van een bestelling staat een brievenbuszending niet meer toe, dan moeten wij gebruikmaken van pakketverzending.
Mijn bestelling is verkeerd of niet compleet geleverd
Soms kan het gebeuren dat je bestelling verkeerd of niet compleet wordt geleverd. Neem in dat geval dan contact met ons op via info@whatsupjeboterham.com. Wij zorgen altijd voor een passende oplossing en dat de goede bestelling snel jouw kant op komt.